czwartek, 18 grudnia 2014

Rozdział 10

Ten rozdział dedykuję wszystkim czytelnikom, a zwłaszcza Dominice
http://leonetta-love4ever.blogspot.com/ Wiktorii http://lovestory126.blogspot.com i Kindze http://amiladoo.blogspot.com/.

~Violetta~
Gdy tak, przy nim stałam nie liczyło się to, że przez niego płakałam i byłam smutna, liczyła się jedynie chwila. Jeszcze przez 30 sekund grał na gitarze i śpiewał. Potem stanął naprzeciwko mnie.
-Przepraszam- wyszeptał romantycznie.

Po czym zaczęły nas dzielić milimetry. Zaczęłam wewnątrz bić się ze sobą. Moje myśli i rozum mówiły, żeby tylko nie doszło do pocałunku, przecież to przez niego cierpiałam, a teraz pocałunek, co to ma być. Natomiast moje serce było innego zdania. Jednak przez rozum mogłabym dalej cierpieć, a tego nie chcę. 
W końcu nasze usta złączyły się w romantycznym pocałunku. Czułam już tylko motylki w brzuchu, to jest cudowne uczucie jeszcze nigdy się tak nie czułam. Pocałunek był niesamowity, a Leon go pogłębiał. 
W końcu skończyliśmy.
-Kocham Cię- powiedziałam i przytuliłam się do niego.
-Ja Ciebie też- odpowiedział i objął mnie.

Jednak to nie był koniec niespodzianki, to był początek.
Leon kazał mi zamknąć oczy, posłuchałam go, on prowadził mnie. Gdy dotarliśmy na miejsce, poprosił, żebym otworzyła oczy. Prze de mną ukazał się romantyczny obraz. 
Na plaży leżał koc, a na nim wiklinowy koszyk z jedzeniem. Słońce już prawie zachodziło. Usiadłam na kocu. Leon wyjął wino i nalał mi, następnie razem oglądaliśmy zachód słońca, wtuleni. 
-Czyli jesteśmy razem?- zapytał, muszę przyznać, że długo czekałam na to pytanie.
-No chyba, tak- odpowiedział niepewnie, a Leon pocałował mnie delikatnie.
-Nawet nie zdajesz sobie sprawy, ile czekałem na tą chwilę- powiedział.

Słońce już prawie zachodziło, a my położyliśmy się leżałam obok niego wtulona, zawsze o tym marzyłam. Jednak marzenia się spełniają. W końcu z Leonem chcieliśmy wrócić do hotelu. Postanowiliśmy udawać, że między nami jest tak, jak zawsze czyli- ja nie darzę go sympatią. 
Jeszcze przed hotelem pocałowałam mojego chłopaka i weszłam do środka. Poszłam do pokoju, była w nim Francesca. Weszłam do pomieszczenia, zaczęłam się uśmiechać i skakać z radości.
-Co ci jest?!- zapytała się Francesca ze śmiechem.
-Oj, czy nie widziałaś nigdy zakochanej osoby?- zapytałam, nadal z radością.
-Właśnie widzę, co się stało?- zapytała Francesca z zdziwieniem.
-No, bo ja i on jesteśmy razem.- powiedziałam, po czy znów zaczęłam się szeroko uśmiechać.
-On? Czyli kto?- zapytała z zaciekawieniem.
-Jak to kto? Mój Leon- odpowiedziałam.

Zaczęłyśmy razem się przytulać i cieszyć, no bo było z czego.
Zaczęłyśmy planować wspólne spotkania. Jeszcze nigdy, we dwie się tak nie cieszyłyśmy. W końcu położyłyśmy się spać całe w emocjach, a zwłaszcza ja. Myślałam o moim chłopaku, o nas. Czy będziemy szczęśliwą parą? A jeżeli zostawi mnie, tak jak Naty. Violka koniec, nie możesz tak myśleć, przecież on za tobą szaleje- pomyślałam.

~Leon~
Wszedłem do hotelu cały w skowronkach, bo mój plan się powiódł. W końcu jestem z osobą, którą naprawdę kocham, bo Naty, to nie była nawet moją koleżanką.
Mam nadzieję, że będziemy szczęśliwi.
Wsiadłem do windy, tam grała ta beznadziejna pioseneczka, ale dziś mnie nie wkurzała. Patrzyłem, na cyferki z numerami piętr, bo jak najszybciej, chciałem wszystko opowiedzieć Diego. 
Winda się zatrzymała, drzwi się otworzyły i wyszedłem. 
Wszedłem do pokoju zadowolony, uśmiechnięty.
-Co się stało? Znalazłeś sobie kolejną laskę?- zapytał Diego.
-Nie, a tobie to tylko to w głowie- powiedziałem.
-No to co się stało?- zapytał poważnym głosem.
-Pamiętasz, jak kiedyś opowiadałem ci o Violettcie?- zapytałem.
-A to, ta mocno wkurzająca brunetka, przyjaciółka Fran. To ona cię od debili wyzywała?-spytał.
-No, tak- potwierdziłem.
-Co taki skryty jesteś?- zapytał.
-Noo, boo myy jesteśmy razem- powiedziałem nieśmiało i zacząłem się znów cieszyć.
-No, to ci gratuluję- powiedział Diego i uścisnął mi dłoń.

*** 
Cześć.! Zgodnie z obietnicą dodaję dziś rozdział. Nie wiem dlaczego, ale jestem z niego zadowolona. Nareszcie Leonetta, mam nadzieję, że fani tej pary są zadowoleni.
Dziękuję wam za komentarze, pod ostatnim wpisem. Jesteście kochani. <3
Czy Leonetta będzie szczęśliwa?
Czy ktoś ich rozdzieli? 

16 komentarzy:

  1. Hejo!
    Kochana....
    Rozdział po prostu bossski!!!!
    Koffam go!!!
    I nareszcie leonetta!
    Jak dłługo ja na to czekałam... :D
    I nareszcie się doczekałam!!
    Gdy zobaczyłam że Leon nalewa Violi wina moja wyobraźnia zaczęła pracować...;P
    Znalazłeś sobie kolejną laskę?-to mnie rozwaliło :D
    Pisz szybko nexta!
    Koffam!
    Buziaki :*
    <33

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny blog czekam na kolejny świetny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Tak
    2.Nie ;33
    Super rozdzialik ;33
    to ja http://quierovivir.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Heyooo! :D
    Przepraszam, że wgl nie komentowałam.
    Baardzo przepraszam, naprawdę... :(
    Teraz wszyściuuutko nadrobiłam :D
    Należą Ci się brawa. Śliczny wygląd,
    super piszesz i wgl wszystko naj :D
    Leonetta <333
    Znowu razem :D
    Jejejeje :D
    Sorry za taki beznadziejny komentarz.
    Przepraszam... Nie mam siły
    Buziaczki,
    Julia Verdas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam do ciebie ważną sprawę. Wejdziesz na gg? Mój numer: 51762320

      Usuń

  5. No nareszcie rozdział.
    O te 2 osoby *.*
    Pocałunek, był niesamowity.
    I te słowa "Kocham Cię"
    Zazdroszczę talentu.!
    Ten gif <3333
    No, było się z czego cieszyć, Z takiej wielkiej okazji <333333
    O pamiętam "Debila" xDDDDDDDDDDDD
    Uhu! Jakie zdjęcie znalazłaś,
    Tacy przyjaciele :***
    Nareszcie Leosieta <333333333333333333333333
    Na pewno przez 5-6 rozdziałów, ale mogą się sprzeczać nawet o bzdurę.
    To może być Natalia,
    Ale nie jestem pewna.
    No i kiedy następny rozdział,
    Jak ja robaczek to ty kapusta <3
    Dodawaj następny rozdzialik.!!!
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu jaki długaśny komentarz.
      Jak możesz mnie kapustą nazywać <3
      Foch4ever

      Usuń
  6. extra. z niecierpliwością czekam na nexta !

    OdpowiedzUsuń
  7. cuudo!
    nareszcie Leonetta <3
    mam nadzieję, że nikt ich nie rozdzieli
    czekam next
    zapraszam: miloscjestnazawsze.blogspot.com i leonettanewstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. *o* Pierwsze co to wygląd *-* Jezu jaki cudowny <3 Skąd ty umiesz robić takie cudne wyglądy ?? ;o Zazdro.! Kochana jak będziesz zmieniać to możesz mi dać te kody <33 ;** Dobra teraz o rozdziale <3
    Boski <3 Leonetta nareszcie <333 <3 <3 Leon taki romantyczny aż sobie zaczęłam wyobrażać co dalej,ale się pomyliłam XD Jezu on jest z dedykiem dla mnie ♥ Kocham <333
    A i pytania:
    1. Mam nadzieję że tak chociaż pewnie Naty i wogle inne rzeczy .. :(
    2.Naty ? :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ♥
    Nic do dać nic ująć... Jesteś po prostu wspaniała :)

    Przy okazji zapraszam do mnie, nowy rozdział już się pojawił :)
    http://violetta-amor-musica.blogspot.com/
    Pozostawiajcie po sobie ślad w postaci komentarzu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń