poniedziałek, 23 marca 2015

Capítulo 4

~Violetta~
Po lekcji, szybko wyszłam z klasy, aż w końcu wpadłam na dziewczynę. Była to blondynka. Ładnie uczesana i umalowana.  Przewróciła się. Pomogłam jej wstać, ale ta zaczęła wrzeszczeć:
- Nie dotykaj mnie, bo pomniesz mi mundurek.!
- Haha, to ty uważaj jak chodzisz łamago.!
- Ja łamagą?! Ty lepiej spójrz na siebie.!

W końcu odeszłam od niej, przecież głupszym się ustępuje. Skierowałam się w kierunku kawiarni, bo byłam głodna. Dlatego, że dziś rano nie zdążyłam czegoś zjeść. Zobaczyłam w oddali Diega siedział sam, i wyglądał na bardzo skupionego. Postanowiłam zrobić mu niespodziankę. Podeszłam po cichu do miejsca, w którym siedział chłopak. Szybko zakryłam mu oczy.
- Kim jestem?- zapytałam i obydwoje zaczęliśmy się śmiać.
- Ymm, może Violetta- powiedział poprawnie, a ja pocałowałam go w policzek. Nie chciałam tego robić, ale jakoś tak wyszło. Usiadłam na przeciwko chłopaka i zaczęłam się mu przyglądać. Wyglądał na bardzo zmieszanego, to pewnie przez tego buziaka, ale przecież nic wielkiego się nie stało. Chyba, że szatyn się we mnie zakochał, no to wtedy to jest już większy problem. 
Postanowiłam odejść, według mnie tak będzie lepiej, bo jakby się mnie o coś spytał lub, ja bym coś głupiego palnęła, to potem żałowałabym tego końca życia.
Wstałam. Miałam już odchodzić, ale chłopak złapał mnie za nadgarstek.
- Coś się stało?- zapytałam
- Nic, nic. Dlaczego chciałaś iść?- odpowiedział.
- No, bo wyglądałeś na zamyślonego, no i pewnie ci będę przeszkadzała- tłumaczyłam.
- Nie, nie, ty mi nie przeszkadzasz- powiedział Diego.
- Na pewno??- upewniłam się.
- Tak, jak będziesz to będzie lepiej- powiedział, a ja poczułam, że się rumienię. Nienawidzę tego, więc zawsze z tego powodu spuszczam głowę i zasłaniam ją włosami.

***
 Następnego dnia, starałam się unikać Diega, na każdy możliwy sposób. Przede wszystkim uciekałam od jego spojrzenia, które oddawało bardzo dużo uczuć. 
Dziś nasza klasa nie miała lekcji w szkole. Wszyscy, mieliśy zajęcia na odkrytym basenie. Ta wredna blondynka i jej świta opalała się. Ona chyba jet bardzo popularna, skoro każdy ją zna. 
Syn polityka znów podrywał jakieś dziewczyny. Ja z moimi przyjaciółkami wzięłyśmy piłkę i zaczęłyśmy grać. Co jakąś chwilę czułam, że mnie ktoś obserwuje. 
Na pewno nie był to Diego, bo on chodzi do innej klasy. 
Szybko odwróciłam głowę, a moje i Leona oczy spotkały się. Było to bardzo peszące uczucie, które natychmiast przerwałam. Nigdy, nie wiadomo, co ten debil wykombinuje. 

***
Naszą cudowną zabawę, przerwały trzy donośne dzwonki, które oznaczały przerwę na obiad. Nie byłam głodna, wiec zostałam. Położyłam się na leżaku i zaczęłam się opalać. Na basenie, panowała cisza. Byłam tam, tylko ja. 
Nagle ktoś usiadł obok mnie, automatycznie zdjęłam okulary. Moim oczom ukazał się Leon. Był cały mokry i wyglądał na bardzo przystojnego. Jeszcze wcześniej, nawet przez chwilę bym tak o nim nie pomyślała. 
W końcu zdałam sobie z tego sprawę, że patrzymy się na siebie, a żadne się nawet nie odezwało, postanowiłam przerwać tą niezręczną ciszę: 
- Co??!
- Pamiętasz, co mi ostatnio zrobiłaś?
- No tak.
- Wiesz, bo mnie to bolało.
- Serio?? To bardzo dobrze.
- Co??!
- Już nic.
- Ja się odwdzięczę.

Po tych słowach Leon, wziął mnie na ręce i razem ze mną wskoczył do wody. Na początku byłam oburzona zachowaniem bruneta, bo to wydawało się chamskie. Zresztą po jakimś czasie, poczułam odwrotne uczucie. Zaczęliśmy się świetnie bawić. Chlapaliśmy się wodą (xD) czułam się tak wspaniale, jakbym bawiła się z najlepszym przyjacielem. 
Można powiedzieć, że chciałbym, żeby to trwało jeszcze dłużej.

***
To teraz nominacje.
Dziś odpowiem na dwie:
Pierwsza jest od mojej kochanej Martusi.! <3: http://leon-vilu.blogspot.com/


1.Ile masz lat?

Jeszcze 13, ale już 29 marca 14 ♥




2.W jakim województwie mieszkasz?

świętokrzyskie. <3


3.Do której klasy chodzisz?

1 gim.

4.Jak masz na imię?

Marlena, ale znajomi mówią na mnie Lenka. <3 


5.Masz aska?



Mam ^^

6.Masz Fb ?
Mam *.*

7.Czy lubisz się uczyć ?

To zależy czego :)

8.Dlaczego założyłaś bloga?

Bo chciałam pisać opowiadania ;*


I druga od bloga: http://nasza-droga-leonetta.blogspot.com/
 Dziękuję Ci :*
 
1.Przewodni cytat

Todo el resto no cuenta.! <3  

2.Masz drugie imię?Jak tak to jakie?



Nie mam drugiego imienia :(

3.Jaki jest twój ulubiony kolor?

Hmm, to chyba będzie miętowy *.*


4.Masz jakieś zwierzątko?Jak tak to jakie?


Mam pieska: Sabę, Kotka: Milkę i rybki :)

5.Jakie miasto chciałabyś odwiedzić?


Rzym :)

6.W jakim województwie mieszkasz?

świętokrzyskim 

7.Czytałaś kiedyś mój blog?

Tak.

8.Twoja ulubiona piosenka.




9.Wymarzone wakacje.


To takie wakacje z nim. <3

10.Skąd czerpiesz pomysły?

Czasem z moich snów.

11.Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

Wierzę :)


To ja dziś tylko dwa blogi nominuję:
http://violetta-love-new-story.blogspot.com/
http://amiladoo.blogspot.com/

Odpowiadajcie na pytania z drugiej nominacji :)


*** 
Heej.! W końcu jest rozdział. Miał być wczoraj, ale nie był jeszcze do końca dopracowany. Po za tym miałam ważną sprawę rodzinną, no i to był lekki szok dla mnie, ale teraz jest już okeey :)
Dziękuję za tak dużą ilość komentarzy pod ostatnim wpisem, za wyświetlenia, bo jest już ponad 6 000 no i jeszcze za nominacje.
W kolejnych postach odpowiem na kolejne nominacje :D

19 komentarzy:

  1. Heejka! :D
    Aaaaaa, Leonetta! Aaaaaa xD
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję!
    Dobrze wiesz jak bardzo ich kocham :D
    Dlatego nie potrafię na długo ich rozdzielić :D
    Ale Leoś był słodki wtedy ♥♥♥
    Mój mężuś kochany ♥
    A już się bałam, że Vilu się obrazi :D
    Uf...
    Dzięki :D
    Rozdział cudowny ;*
    Czekam na nexta ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Leonetta *-*
    Rozdział fantastyczny!
    Czekam na nexta!
    /Nikaś\
    PS też kocham tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej super rozdział i gratuluje Ci nominacji
    czekam na następny rozdział
    pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa! Normalnie jak dzieci!
    Ale taki no "syn polityka?" żarcik !
    No i gites majonez!
    Może coś ich połączy ??
    Postaraj się o to xd
    Czekam na next'a.!
    Kochana ogółem boskie! :* :*
    Czekam!!!
    P.S. U mnie już 5 <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę, czy będzie mi się chciało ich połączyć :D
      Dzięki i na pewno przeczytam :*

      Usuń
  5. Jesteś moją ulubioną blogerką ! Kocham :* ;)
    Muszę Ci jeszcze jedno powiedzieć! Proszę, odpowiedz !
    I przepraszam jeżeli by coś było niewyraźnie, ale piszę na tablecie.
    A opowiadanie jest niesamowite ! Nie mogę się już doczekać na next! !!! 😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam ci powiedzieć, że mam nowe konto tylko moje własne, bo to konto na którym teraz piszę jest mój wspólny z moja siostra.
    Moje nowe konto: Suzi Zuzi
    Mój nowy blog: opowidaniavilusuzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Heejo :D
    Rozdział genialny!!
    Aj ten Leosiek ^^
    On musi być taki słodki???
    Chlapali się jak dzieci <33
    Aww...też tak chcę!!!
    Mam nadzieje, że leonetka niebawem ;)
    W końcu to para idealna :*
    Chyba, że zrobisz diegolette :/
    Czy on musiał się w niej zakochać?!?!
    Ta miłość...ale ma być leonetta!
    Dobra buziaki :**
    Kocham <33
    <3

    ~nieogarniająca~DomciaVerdas~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On już taki jest, nie chcę go zmieniać :D
      Dzięki ;*

      Usuń
  8. Świetny rozdział :* Będę musiała trochę nadrobić xD Zapraszam do mnie siendo-lo-que-soy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super rozdział podobają mi się te twoje opki są świetne <3

    OdpowiedzUsuń