niedziela, 21 września 2014

Postacie & Prolog

*Postacie*


~Violetta~


Szesnastoletnia brunetka o brązowych oczach. Nie ma przyjaciół, bo jest nowa.


~León~

Siedemnastoletni brunet o brązowych oczach. Jest szkolnym przystojniakiem, spotyka się z Natalią.


*Prolog*

Dzień, który zmienił ich życie.
 Ona nowa uczennica, nie ma rodziców, opiekuje się nią Angie. Ciotka dzięki, której Violetta nie mieszka sierocińcu. Nie szuka przyjaciół i miłości, bo i tak niedługo wyjedzie w inne miejsce.

On, przystojniak wszystkie dziewczyny za nim szaleją, każda marzy o nim. Jest piłkarzem, ma bogatych rodziców. Nigdy mu niczego nie brakowało. Zawsze dostawał to, co chciał. 
Spotyka się z najładniejszą dziewczyną w szkole, a jego przyjacielem jest Diego.

***

Chciałam wam podziękować za komentarze, jest to dla mnie motywacja.
Jak podoba Wam się prolog i postacie???
Nie chciałam wam dużo zdradzać.
Liczę na szczere opinie. 



10 komentarzy:

  1. Ale jestem ciekawa czy Leon Będzie z Violą!

    OdpowiedzUsuń
  2. No prawda Leoś przystojny jest.
    Postacie i prolog ZAKOCHAŁAM się w nich.
    Bardzo mi się podoba. Pisz już 1 rozdział, raczej się zakocham.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej :*
    Ale bosko!
    Czekan na nexta ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo <3 czekam na rozdział!! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale
    Czekam na rozdział
    To pierwszy blog na którym León jest z Naty
    Powodzenia i do następnego

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanko, jakiego kodu css użyłaś do nagłówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek zrobiłam w programie http://www.picmonkey.com/, potem wejdź w: Układ<Nagłówek<Edytuj.

      Mi nie był potrzebny żaden kod css

      Usuń
  7. świetny prolog czekam na next mam nadzieje że będzie tak wspaniały jak ten!Masz talent do pozazdroszczenia na serio a i musi być Leonetta

    OdpowiedzUsuń
  8. super czekam na next :) (pisze Oliwia z bloga http://tinistoessel678.pinger.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe ; D
    Dopiero co znalazłam tego bloga . I podoba mi się zaraz przeczytam resztę xd .
    Mam małą prośbę ... czy mogłabyś włączyć wersje na tel. ?
    Z góry dzięki . A i sorki za ten anonim :>
    Pozdrowionka ^^ Paula :》

    OdpowiedzUsuń