sobota, 17 stycznia 2015

Postacie & Prolog

~Violetta Castillo~

Córka sławnej piosenkarki Ángeles Carrarary. Została zmuszona przez ojca do nauki w prestiżowym liceum. Potrafi walczyć o swoje i mówić prawdę w oczy. Nienawidzi pustych dziewczyn. Jest uparta, sprytna i inteligentna. Jednak pod tym wszystkim kryje się jednak wrażliwa dziewczyna.



~Leon Verdas~

Syn znanego polityka i modelki. Ma braci, z którymi rywalizuje o względy ojca. Ma zaniżone poczucie wartości, dlatego znęca się nad uczniami z liceum. Jest chamski, zarozumiały i zbyt pewny siebie. Pod tym wszystkim kryje się dusza wrażliwego kompozytora 







Dwie osoby. Dwa różne światy. Dwa inne spojrzenia na na życie. Ale i tak coś ich łączy. Mają sławnych rodziców. Czy się odnajdą? Może połączy ich jakieś wyjątkowe uczucie?

***

Cześć.! No to tak się będzie prezentowało nowe opowiadanie. Mam nadzieję, że choć trochę was zaciekawiło i będziecie je czytać.<3 
Piszcie swoje opinie. 

15 komentarzy:

  1. Super i czekam na rozdział i właśnie przed chwilą dodałam u siebie następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Jesteś genialna! Uwielbiam ten blog! ;) :D
      PS PLiska, wejdź na mój, dawno cię tam nie bylo :)

      Usuń
  2. Heeeeeeeejo!!!!!!
    Nonono....nowa historia??
    Doskonale!!
    Chociaż tamta też była cudowna...
    Syn modelki?
    Od zawsze wiedziałam że po kimś musi mieć tą swoją przecudną mordkę!
    Syn polityka??
    No po kimś charakterek też musi mieć....
    Tylko mi nie pasuje że ma zaniżone poczucie wartości...Przecież on jest piękny!
    Dobra...nie czytaj tego powyżej, troszkę się zapędziłam....
    Mam jeszcze pytanko!!!
    Czy to liceum to Studio??
    No bo nie wiem bo pisze że Leon to taj naprawdę skryty wrażliwy KOMPOZYTOR czy coś a nieogarniająca ja od razu nie wie czy to studio i wszyscy komponują czy tylko on....
    Już nie mogę się doczekać next!!!!
    Na pewno będzie świetny!!!!!!
    Papatki :*
    Jeszcze raz przepraszam za swój idiotyzm :D hueh..
    A i jeszcze raz : Prolog genialny!!!
    Dobra buziaki :**
    Koffam!
    <3!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciao, kochana =)
    Ciekawie się zapowiada. Ja na pewno będę czytać, więc przygotuj się na moje długie komentarze jakie mam w rodzaju pisać :*
    Nie pozostaje mi teraz nic innego, jak uzbroić się w cierpliwość na next :)
    Do zobaczenia, moja droga :*
    Buziaki ♥

    Przy okazji wpadnij też do mnie, dodałam nowy rozdział :*
    Mam nadzieję, że go przeczytasz i wyrazisz swoją opinię, pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super się zapowiada <333 Czekam na rozdziały bo pewnie będą równie cudowne jak prolog <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko się zapowiada !! z niecierpliwością czekam na nexta !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyzo.! Już jest luty a na twoim blogu żaden rozdział się nie pojawia :v Zjem Cie zobaczysz.! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w sumie to tego nie zobaczysz bo już będziesz w moim brzuszku :33

      Usuń