sobota, 20 września 2014

Witajcie kochani.!

No więc zacznę od tego, że nie jestem nowa na blogspocie, miałam już tu wcześniej bloga, ale odeszłam z niego i przeszłam na pingera. 
Tam miałam dużo blogów, ale zaczęły zaczęły się awarie np.: nie mogłam dodawać wpisów i zdjęć. 

Postanowiłam, że tutaj spróbuję prowadzić  bloga o opowiadaniach. Będą one o Lonettcie. 

Teraz trochę o mnie:
-Marlena,
-13 lat,
-gimbuska,
-świętokrzyskie.

No to na razie tyle.

Kontakt:
gg: 51193081
ask: http://ask.fm/Marlenia_

Zapraszam was do komentowania i czytania moich opowiadań.




6 komentarzy:

  1. Mogę czytać i komentować. Jeśli Diego nie będzie debilem i jeśli nie będę rzucać grochem o ścianę. Czyli też będę komentowana i obserwowana. Zacznij, możesz zobaczyć, że obserwuję blogi moich obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeey
    Czekam na rozdział
    Obiecuję, że będę często wpadać i komentować
    W wolnej chwili możesz poczytać moje opowiadanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Ci życzę♥
    Będę na pewno czytać.
    *o* Leonetta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzeni Kochana tez odeszłam z pingera z takich samych powodów jak ty! Fajnie że jesteś :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo no to powodzenia ! <3
    Czekam na prolog :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj i powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń