poniedziałek, 20 października 2014

Nominacja i zmiany :)

Witajcie miśki :*

Chcę Was bardzo przeprosić, że nie dodaję wpis, ale to wszystko przez szkołę. Ciągle jakieś kartkówki, sprawdziany itp. a ja nie mam czasu napisać rozdziału.

Jak już może zauważyliście zmieniłam wygląd bloga. Namordowałam się nad nagłówkiem, ale chyba ładnie mi wyszło.
Wam się podoba?


Kolejna sprawa to nominacja.
Zostałam nominowana przez Domcię Verdas z bloga: http://leonetta-love4ever.blogspot.com/

Bardzo ci dziękuję, kochana ;*
Polecam jej bloga.

Jest to moja pierwsza nominacja na tym blogu, wiec jest wyjątkowa.


No to pytania i moje odpowiedzi:


1. Twoja ulubiona postać męska z Violetty?
-To oczywiste, że Leoś<3

2. Twoja najmniej lubiana postać z Violetty?
-Hmmm, Lara.

3. Jak widzą Cię twoi przyjaciele?
-Nie wiem.

4. Opisz się w 3 słowach.
-Zwariowana, brunetka, gimbus.

5. Jakie słodycze lubisz najbardziej?
- *u* Mogłabym tu wymieniać  i wymieniać, najbardziej wielbię xD żelki.

6. Ile masz lat?
-13

7. Twoja ulubiona bajka, film i serial.
-Nie mam ulubionej bajki. Film- "3 metry nad niebem"
Serial- "Violetta"

8. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać? 
-Nie wiem, po prostu nudziło mi się w wakacje i zaczęłam pisać.

9. Czy twoja rodzina wie, że piszesz?
-Wiedzą.

10. Czy gdybyś dostała 1000 zł w zamian za oddanie bloga i zmienienie go na bloga z reklamami hodowli świń, zrobiłabyś to?
-NIGDY w życiu.!!!

11. Czy wchodzisz na mojego bloga?
-Taak ;*

12. (najważniejsze) Czy lubisz placki? 
-Lubię :)


Jeszcze raz bardzo dziękuję Ci za nominacje *.*


Ja nominuję blogi:
http://amiladoo.blogspot.com/
http://violetta2903.blogspot.com/
http://voy-por-ti12.blogspot.com/
http://violettapolonianevs.blogspot.com/

Po za tym nominuję wszystkie blogi, które chcą :*

I moje pytanka dla was:
1. Od kiedy V-lover?
2. Kto jest twoim mężem?
3. Do której klasy chodzisz?
4. Masz gg? Jeśli tak to dasz numer?
5. Z jakiego jesteś województwa?
6. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
7. Co cenisz u innych ludzi?
8. Czy czytasz moje beznadziejne opowiadanie?
9. Podoba Ci się mój wygląd blogacza?


Zapraszam Was na mojego bloga na pingerze, którego prowadzę z bff: http://bff.marlena.sandra.pinger.pl/


Kolejnego wpisu spodziewajcie się w tym tygodniu.
Papatki ;*

3 komentarze:

  1. Gratuluję Ci nominacji. Wspaniałe odpowiedzi :)
    Dziękuję za nominację :)
    No oczywiście wpadnę.
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kochana <3333 Nie wiem czy mnie jeszcze pamiętasz ale to ja Wika :* ?Tak jestem na blogspocie XD Napisałam Ci to na askaczu ale nie wiem kiedy wejdziesz to jeszcze raz ci tu napiszę :*
    Po pierwsze sorka że mnie tyle nie było i urwał nam się kontakt <33333333
    Po drugie gratki nominacji :**** Super odpowiedzi :*
    Szkoda że nie dostałam nominki ale dopiero dziś założyłam bloga :D Wpadnę na wszystkie i im skomciam <3 I co ja tam miałam jeszcze do powiedzenia ??? a no zajebisty ten nagłówek *-* Normalnie napaczajić się nie mogę *o* Powodzonka Wam na pingu <333333333
    Jeszcze raz przepraszam Cię pyzo <33 Mam nadzieję że się nie fochnęłaś marmolado <3 Kc i wejdź na tego aska <33333333333333 Czekam na rozdział bo przeczytałam wszystkie <333333 KC PIEROŻKU <33333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń