sobota, 25 lipca 2015

To chyba nie ma sensu :( Postacie i Prolog

Cześć.!
Witam was po jakichś chyba 2 miechach :) 
Niestety nie dodawałam wpisu bo ...
Nie chciało mi się. 
Nie miałam na to czasuu

Mam kolejny rozdział gotowy, ale go chyba nie dodam, bo jest okropny :/
Aż strach wam go pokazać :) 

Mogę ogłosić, że wracam na tego bloga i wznawiam go. 
Pewnie się zastanawiacie, o czym będzie ten blog. 
Jego tematyka nie zmieni się.
Nadal będą tu opowiadania *.*
Tylko o Jortini.
Będę publikowała to samo opowiadanie, co na pingerze. 
Mam nadzieję, że się nie obrazicie.
Po prostu uważam, że tu jest więcej szczerych czytelników niż tam :)
A jeśli mi się spodoba to tu będę publikować do końca tą historię. 

~♥~♥~♥~
Więc poznajcie postacie tego opowiadania i prolog:
~♥~
*Martina Stoessel*


Siedemnastoletnia dziewczyna o brązowych oczach. Bardzo uczuciowa, ceniąca szczerość. Kocha muzykę i taniec, to uważa za jej największą pasję. 

*Jorge Blanco*


Przystojny osiemnastolatek. Pochodzi z bogatej i szczęśliwej rodziny. Nigdy nie cierpiał, przynajmniej tego nie okazywał. Trudno jest mu odnaleźć własną pasję.


*Lodovica Comello*


Siedemnastolatka, najlepsza przyjaciółka Martiny.


*Diego Blanco*


Dziewiętnastoletni chłopak. Brat Jorga, a za razem jego najlepszy przyjaciel.


*Mercedes Lambre*


Ciekawska osiemnastolatka, dobrze zna rodzinę Jorga. Zrobi wszystko, żeby dotrzeć do celu.


*Ruggero Pasquarelli*


Dziewiętnastoletni brat cioteczny Martiny. Dobrze się ze sobą dogadują.


*Candelaria Molfese*


Osiemnastoletnia siostra cioteczna Martiny. Jest o nią zazdrosna.


*Angeles Pasquarelli*


Mama Ruggera, opiekunka Martiny.

Poza tymi postaciami będą się jeszcze pojawiać: Babcia Martiny, nauczyciele (Pablo, Antonio, Gregorio, Tomas, Jackie) i inni. 

Prolog:
***
Poznali się pewnego lata, gdy byli jeszcze dziećmi. Od tamtego czasu upłynęło wiele lat, a ich uczucie z coraz większym czasem stawało się mocniejsze.
Ciągle się spotykają i rozstają, ale czy tak będzie ciągle??

*** 
tumblr_ng2k1jcL5E1scm06fo3_1280.jpg
 No więc tak to się prezentuje.
Mam nadzieję, że ta historia przypadnie wam do gustu :)
Na blogu spodziewajcie się zmiany szablonu *_*

W poniedziałek pojawi się 1 rozdział. 


11 komentarzy:

  1. Hejka !
    Jak fajnie, że wróciłaś.
    Nowe opowiadanie zapowiada się bardzo ciekawie.
    Czekam na 1 rozdział.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na pierwszy rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Heej!
    Wspaniale, że wróciłaś ;-)
    Wcześniej nie komentowałam, ale teraz na pewno będę ;D
    Cudownie przedstawiłaś postacie,
    Czekam na rozdzialik ^^
    Buziaki ;-*
    Vivi ^.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę że wróciłaś ^^ Bardzo niecierpliwie czekam na next.
    Zalukaj do mnie ;)
    http://siendo-lo-que-soy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O to ja też wtedy będę czytała :D
    ~RiCzI

    OdpowiedzUsuń
  6. Heeejo.!
    No ja też mam nowe opowiadanie ;*
    *o* ta fajniutka historia <333
    Z chęcią czekam na 1 rozdział ;***

    Zapraszam do mnie:
    http://justinymegan.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    Kiniaa J ;*

    OdpowiedzUsuń